نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

مقابل ژاپن جان سخت باید بود|نبرد والیبالی‌ها با چشم بادامی‌ها

  • کد خبر: ۱۱۲۲۱۹
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
مقابل ژاپن جان سخت باید بود|نبرد والیبالی‌ها با چشم بادامی‌ها
دیدار تیم ملی والیبال مقابل برزیل امشب ساعت ۲۰:۳۰ در برازیلا آغاز می‌شود و شبکه سوم صدا و سیما آن را به طور زنده پخش خواهد کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران بعد از نمایش ضعیف در مسابقه با هلند در لیگ ملت ها، بامداد امروز یک بازی دلپذیر مقابل استرالیا انجام داد که منجر به پیروزی ۳ بر یک ملی پوشان کشورمان شد. نمی‌شود دو تیم هلند و استرالیای کنونی را با هم مقایسه کرد.
اما آنچه که در پیکار بامدادی امروز از تیم ملی دیدیم انگیزه زیاد برای خوب جنگیدن بود. دو بازیکن جوان تیم ملی؛ امیرحسین اسفندیار و مهدی جلوه در پست‌های سرعتی و قدرتی نمایشی دیدنی داشتند و امین اسماعیل نژاد مانند همیشه ماشین امتیازآوری تیم ملی بود.
محمد وادی خوب پاس داد و میلاد عبادی پور بهتر از روز‌های گذشته بود و البته که محمدرضا حضرت پور نیز در کنار دیگر همشهری خود امیر توخته بیشترین تلاش خود را مبذول داشتند.
حالا با این برد روحیه بخش تیم ملی باید در دشوارترین پیکار این مرحله مقابل ژاپن بایستد. ژاپنی که در نبود نیشیدا ۳ بر ۲ به ایالات متحده باخته است. یک تیم که به معنای واقعی تمامی فاکتور‌های والیبال را بدون اشتباه اجرا می‌کند. با این توصیف بچه‌های ایران نبردی دشوار خواهند داشت.
مهار نیشیدا و ایشی کاوا و دیگر بازیکنانی که هر یک به لحاظ تکنیکی و فردی کم نظیرند، به حتم از نگاه بهروز عطایی سرمربی تیم ملی دور نخواهد ماند. کاش میثم صالحی، علی اصغر مجرد و جواد کریمی را در اختیار داشتیم. آن وقت معلوم می‌شد که موجودیت والیبال ما چگونه است؟ با این همه ایرانی‌ها مردان روز‌های سخت هستند و ایمان داریم که در این نبرد سخت و در این گذرگاه مهیب بهترین بازی را شاهد خواهیم بود. ما از تیم نصف و نیمه‌ای که اعزام شده، انتظار شق القمر نداریم، فقط می‌خواهیم مردانه و دلیرانه پیکار کنند و مردم ما با دیدن تلاش‌های عالی این شیران به آینده والیبال کشور امیدوارانه‌تر نگاه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->